Britney Spears nową twarzą marki odzieżowej Kenzo
Wokalistka oficjalnie potwierdziła nową kampanię na Instagramie.
Na Instagramie Britney Spears pojawiła się oficjalna zapowiedź nowej kolekcji Kenzo. Nowa seria ubrań zatytułowana będzie La Collection Memento N°2. Fani czekają z niecierpliwością na kolejne zdjęcia z sesji zdjęciowej, jak i potencjalne reklamy video.
Kenzo to francuska marka założona w 1970 roku przez japońskiego designera Kenzo Takada.
So excited to announce my new campaign for @KENZO’s La Collection Memento No2 shot by @peterlindbergh!!! #kenzolovesbritney pic.twitter.com/oFY6f43nfM
— Britney Spears (@britneyspears) 20 marca 2018
Księżniczka popu zakończyła w grudniu 2017 roku czteroletnią rezydencję w Las Vegas. Nie oznacza to jednak, że nie będzie już w przyszłości koncertować. Wręcz przeciwnie. Gwiazda zaplanowała już trasę koncertową po Stanach Zjednoczonych i Europie.
Niestety, podczas trasy The Piece of Me, wokalistka nie odwiedzi Polski. Najbliższe koncerty odbędą się w Niemczech, Anglii i Belgii.